بهترین، پرسود ترین و موثرترین روش های کسب بیت کوین رایگان
.خرید آنلاین کتاب. .خرید ساعت دیواری . .خرید ساعت مچی. .تلویزیون شهری.
نوشته شده توسط : ×DKbehdad×

در این قسمت میخوام بهترین و پرسودترین روش های کسب بیت کوین رایگان را بهتون معرفی کنم. این مطلب مخصوص اون هایی هست که نمیخوان سرمایه چندانی در این کار هزینه کنن و به دنبال بهترین روش های کسب رایگان بیت کوین هستن. فقط حواستون باشه که به سرعت نمیشه از این روش ها پولدار شد و حتما باید چند ماهی را صبر کنین که البته با توجه به سرعت رشد روز افزون ارزش بیت کوین کاملا توجیه داره و ارزش امتحان کردن داره چون هیچ ریسک و خطری هم نداره. البته قبل از انجام هر کاری شما نیاز دارید تا یک کیف پول الکترونیکی برای نگهداری ارزتون داشته باشید. اگر کیف پول ندارید قبلش آموزش زیر را دنبال کنید.

آموزش افتتاح حساب بیت کوین

معرفی کیف پول مولتی کارنسی کوینومی ( Coinomi )

خب بپردازیم به روش های کسب بیت کوین رایگان

1- اولین روش "استخراج" بیت کوین است که به روش های نرم افزاری، سخت افزاری و ابری انجام میشه که در مجموع یا دارای هزینه هست و یا اینکه به نسبت زمان و فشاری که به CPU رایانه شما وارد میشه ارزش چندانی برای وقت گذاشتن نداره. ( مخصوصا سایت هایی هم که با سرعت بالا به استخراج ابری می پردازن، اکثرا SCAM هستن پس لطفا مراقب فریب آن ها باشید. )

*** فقط یک استثناء فوق العاده عالی برای استخراج وجود داره که آن هم استفاده از افزونه کریپتوتب هستش و بنده شدیدا توصیه اش می کنم.

*** جدیدا یک سایت با پشتیبانی فارسی هم با قدرت شروع به کار کرده و کاملا معتبر در حال کار و پرداخت هستش و می تونید از اینجا باهاش بیشتر آشنا بشید.

2- دومین روش "مشاهده تبلیغات کلیکی" هست. از مزایای این روش میشه به این مورد اشاره کرد که خیلی نگران از دست رفتن زمان تون در طول یک روز نیستید. یعنی اگر حتی ۱۵ ساعت از یک روز را نتونستید هیچ فعالیتی بکنید، فرصت تون از دست نمیره و اصطلاحا سوخت نمیشه و در زمان باقی مانده از ۲۴ ساعت تون میتونید تمام تبلیغات رو ببینید و کسب درآمد کنید. فقط خیلی مهم است که تو چه سایت هایی این فعالیت رو داشته باشید که در ادامه چند تا از بهترین سایت های کلیکی را بهتون معرفی میکنم.

1- BTCclicks ( آموزش ) ( با فیلترشکن باز کنید )

 

2- adBTC ( آموزش )

3- ClixCoin ( آموزش )

4- DogeClick

5- PartClick ( آموزش )

3- روش سوم"Faucet" یا همان استخراج قطره ایی است. برای استفاده بهینه و بدون اتلاف وقت از این روش، چند تا پیشنهاد بهتون می کنم. بعد از این که شماره حساب یا همان آدرس بیت کوین تان را به دست آوردید ( آموزش روش افتتاح حساب بیت کوین ) با اعلام آن به سایت های فاست، می توانید از طریق کلیک روی دکمه های معرف به Get Reward, Roll, Claim یا امثال آن ها و حل کپچا ( Captcha ) در فواصل زمانی تعریف شده در هر سایت، به کسب بیت کوین بپردازین. فقط به جای ثبت نام در تعداد زیادی از سایت های مستقل و متعدد، که باعث پراکندگی موجودی حساب هاتون می شود و برداشت ازش زمان بر هست، پیشنهاد من این است که فقط در چند تا سایت اصلی ( میکرو والت ) ثبت نام کنید و فقط تو سایت های مرتبط و لینک شده با آن سایت ها فعالیت داشته باشید تا کل درآمدتون تو یکی دو جا متمرکز باشه و بتوانید زودتر برداشت داشته باشید. نیازی نیست سردرگم بشین چون من این کار را براتون انجام دادم. پس با ادامه مطلب همراه باشید.

1- ثبت نام در سایت های CoinPot ( آشنایی با سایت CoinPot ) و FaucetHub ( آشنایی با سایت FaucetHub )

2- ثبت نام و کسب بیت کوین از سایت های مرتبط با حساب های فوق، که در زیر به چند تا از بهترین های آن ها اشاره شده است.

بهترین و پرسودترین سایت های Faucet

سایت های اشاره شده در بالا بهترین ها و حاصل بررسی نزدیک به ۱۰۰ سایت مختلف است که شما می توانید با توجه به نوع کپچای مورد علاقه تون چند تا و یا همه آن ها را انتخاب و شروع به فعالیت پیوسته کنید. حتما آن ها را به آشناهاتون معرفی کنید و از معرفی به دوستان تون هم بیت کوین به دست بیاورید. فقط یک مطلب را باید یادآور بشوم که ممکنه با توجه به تغییر نرخ روزانه بیت کوین، میزان ساتوشی های اشاره شده در جدول فوق دست خوش مقداری تغییر داده بشه که اصلا مهم هم نیست چون چیزی که مهم است این هست که قیمت بیت کوین روز به روز داره رشد می کنه و حاصل دست رنج شما قطعا گران بهاتر می شود.

حتما این مطلب را هم ببینید.

راحت ترین و سریع ترین روش به دست آوردن بیت کوین رایگان

کسب بیت کوین رایگان با مشاهده پست های شبکه اجتماعی

کسب بیت کوین رایگان با اپلیکیشن Match365

آخرین به روز رسانی: Sunday 11:28:59 2019-09-22




:: بازدید از این مطلب : 677
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: